miercuri, 8 iunie 2011

Lupu, Ghimpu și Filat într-un spot electoral pentru Chirtoacă?

sursa: Unimedia

UPDATE [14.51]

Utilizatorul FB Gianni Boninsegna propune:“dece nu pregatiti panouri publicitare in formatul 3×1 (adica impreuna pt Dorin) ??? Eu vad frumos un semnal in acest sens cu o poza cu Lupu, Filat si Ghimpu IMPREUNA pt candidatul liberal.”

.Titlul preluat, de altfel şi ştirea, de pe Unimedia. Dacă vor ajunge cei trei să facă un spot electoral, profesionist, cu un mesaj clar, plătit de ambii trei :) şi difuzat peste tot, ar fi un bun început pentru susţinerea unicului candidat pentru Primăria Chişinău.

În ziua de ieri, am citit mai multe păreri, s-au discutat mai multe posibilităţi pentru ca victoria să fie obţinută de Chirtoacă. Multe întrebări au apărut şi despre voturile lui Buliga - unde vor merge acum. Undeva am mai spus şi am mai scris, dacă Buliga se retrăgea, cîştiga Dodon. Un comentator (Alex) de pe Vox Publika, la articolul lui Constantin Orion, a replicat atunci care e rostul PDM în aceşte alegeri? Dacă votanţii PDM nu ar vota pentru Chirtoacă niciodată, în turul II, ei oricum ar vota pe Dodon. Şi atunci care a fost rostul acestui pas? M-am gîndit că ar avea o logică. O logică în care nu vreau să cred. Şi m-am gîndit în felul următor.

Rămîne să sper că greşesc (I), că nu toţi votanţii d-ei Buliga nu ar fi votat pe Dorin. . Rămîne ca PDM să mobilizeze electoratul votant al d-ei Buliga şi să vină cu un mesaj FOARTE CLAR că votul trebuie dat lui Dorin.(II) Aici e binevenit spotul electoral comun. Rămîne să analizăm CINE a votat cu Dodon şi să explicăm că nu se merită (III). Am vorbit cu unii cunoscuţi, simpatizanţi PDM, care au votat cu PCRM pentru că nu mai cred in nimic. Aşa că, dragă Alex, vedeţi că avem mai multe probleme şi sper că nu se rezumă totul la PDM.

Plus, trebuie mobilizat electoratul care a votat cu Godea şi cu restul candidaţilor ce au acumult zero întreg şi. (IV) Şi rămîne, să mobilizăm TOŢI prietenii de peste hotare care au viză în Chişinău şi care au posibilitatea să vină acasă, s-o facă pe 19 iunie. Iată de unde am acumula voturi pentru Dorin. Dacă oamenii au mai păstrat în sine speranţa că AIE are sorţi de izbîndă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu