miercuri, 18 mai 2011

File de Pangasius - apă sau pește

În recentul supermarket deschis "5ятёрочка", am procurat un kilogram de file de Pangasius împachetat. Acasă, cînd l-am dezghețaț, am remarcat că s-a format prea multă apă, în urma dezghețării. Pe pachet este stipulat că 1 kg de file de Pangasius conține și 20 procente de gheață. Nu am cîntărit cîtă apă s-a format, nici nu doresc să depun plîngere, dar îmi este curios să aflu dacă legislația RM prevede ceva în acest sens - cîte procente trebuie să fie gheață în pește înghețat.
În acest sens, am trimis un mail la Centrul pentru Protecția consumatorilor din RM, dar mi-a dat eroare :) Doamna la telefon, a zis că nu știe mailul, să revin după masă, cînd vor veni juriștii. :) Așa că revin și eu cu detalieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu